Van harte willen wij iedereen bedanken die deel heeft genomen aan ons klanttevredenheidsonderzoek. Wij vonden het fijn om te horen dat er grote tevredenheid heerst over de kwaliteit en betrouwbaarheid van Tripolis Business Support. Tevens bleek dat de persoonlijke benadering van de medewerkers zeer op prijs werd gesteld. Wij zullen er missie van maken om deze zaken in de toekomst zo te houden.
Ook zijn er uit het onderzoek vlakken naar voren gekomen waarop wij ons kunnen verbeteren. Zo bleek dat er in sommige gevallen onduidelijkheid heerst over wanneer advies in rekening gebracht wordt. Tevens wordt er aangegeven dat de prijs aan de hoge kant ligt. Naar aanleiding van de verbeterpunten hebben wij actiepunten opgesteld. Wij zullen er alles aan doen om deze actiepunten op de best mogelijke manier op te pakken en u in de toekomst nog beter van dienst te zijn.
Eén antwoord op de open vragen vatte samen waar wij elke dag opnieuw naar streven: “Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen”. Hier zijn wij zeer trots op en wij hopen dat we iedereen dit gevoel kunnen geven.
0 Reacties