• Openingstijden : maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur
Duurzame rapportage gaat hand in hand met duurzame marketing

Duurzame rapportage gaat hand in hand met duurzame marketing

Met genoegen informeren wij jullie over de start van Sustainify, ons nieuw initiatief opgericht vanuit de expertise van Tripolis over verslaggeving en business support in de breedste zin en Geerlings duurzame marketing.

Duurzame marketing gaat hand in hand met duurzame rapportage, omdat het bedrijven in staat stelt om hun duurzaamheidsinspanningen te communiceren met hun klanten en stakeholders. Dit kan variëren van het promoten van milieuvriendelijke producten en services tot het delen van verhalen over maatschappelijke betrokkenheid en duurzaamheidsinitiatieven.

Door duurzame rapportage en marketing te combineren, kunnen bedrijven niet alleen laten zien dat ze zich inzetten voor duurzaamheid, maar ook transparantie en vertrouwen opbouwen bij hun klanten en stakeholders.

Onze missie is om bouwbedrijven te ondersteunen bij duurzame commercialisatie op basis van regelgeving en data; wij begeleiden bedrijven bij het interpreteren en rapporteren volgens complexe voorschriften zoals Corporate Sustainability Reporting Directive, Global Goals en de nieuwste Bouwrichtlijnen. Dit vertalen we naar duurzame marketingconcepten met solide business cases en een meetbare impact.

Uit onze ervaring blijkt dat deze impact extra waardegroei kan toevoegen aan jouw organisatie.

Wil jij je bedrijfswaarde laten groeien en tegelijkertijd een duurzame impact hebben?

Met systainify reporting & marketing krijg je de steun en de duurzame feiten die je nodig hebt om succesvolle marketingstrategieën en concepten te realiseren. We zijn er voor je, met onze uitgebreide duurzaamheids- en financiële verslaggeving als basis.

Vertrouw op ons om je te ondersteunen en aan te moedigen. Samen maken we jouw acties succesvol en zorgen we voor een positieve impact.

Logo Systainify.jpg

Geïnteresseerd? Neem een kijkje op sustainifymktg.com

Categorieën : Tripost
Patrick Geerlings
Patrick Geerlings
Auteur

0 Reacties

Geef een reactie

Uw e-mail adres wordt niet publiekelijk gemaakt.